Followers

Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, January 13, 2011

mood senget

kadang-kadang orang normal pun bleh jadi senget eh?... aku normal tapi apesal ntah tetiba je aku rasa sume benda cam nak cari gaduh ngan aku ari ni...

tangan aku sakit---> malam semalam iqbal nanges2 suruh aku pasang wii...pas tu jerit2, maennn....maennnn....
boxing hokay.... maen lain sume tanak...
baekkkk... mama yang akan main untuk awak!!! (ye, dia tolong bagi sokongan moral je, tukang sorak, tukang jerit, yang nak berboxing adalah aku---->naseb anak aku, kalau anak orang lain, dh lama aku sekeh diam2)
bangun pagi tadi, tangan aku dah start lenguh2...nampak sangat jarang excersise... MIL ada kat umah, x kan aku nak terkinja2 plak kan...(alasan kukuh)

baju lupa nak gosok---> semalam aku ingat dah hari jumaat... ape kes plak aku nak gosok baju, bila dah naik atas katil, baru aku tau yang semalam adalah malam jumaat, jangan harap aku nak turun balik!!
kalau nak ikutkan, memang aku hati kering je nak pakai baju berkedut seribu ke opis, tapi... aku jugak yang x cun nanti (imej jangan bagi tercalar)... kan bagus kalau ada bibik... x pasal2 aku lambat

bilik belakang macam tongkang pecah---> kena bersihkan dulu sebelum kuar... balik kang penat... xpasal2 aku dah berlengas sebelum g keje...pas ni aku nak tampal notis...
AWAS! Dilarang conteng dinding
Sila masukkan baju anda di dalam bakul yang disediakan
Sila hantar botol susu anda ke dalam sinki
Jangan sepahkan bantal merata-rata
Jangan buang sampah merata-rata
Dilarang bermain bola di dalam bilik ini
Dilarang merokok jika pengguna laptop pink berada di bilik ini
Dilarang menyentuh netbook warna pink...hitam boleh!
Sila gunakan laptop masing-masing...jangan nak menumpang tengok video cikgu shida guna lappy ai...

sistem lembab---> aku paling benci wat keje dengan sistem yang kadang-kadang lagi lembab dari siput vavi ni... aku bukan ape, aku tanak nanti kastemer salah paham kata aku yang lembab je...sistem tau...sistem, bukan aku!!! Sistem lembab aku bukak pesbuk...pesbuk laju...hihihi

kredit tepon plak habis---> dah la ada hal penting nak deal ngn hubby...dan-dan je credit habis...
call operator...tolong sambung no. ni eh, customer! (jangan tiru)

aku kena jalan kaki g cari makan--->menitik peluh ke bumi (padahal mendung)...husband aku tak amik ari ni, tiba-tiba ditegur, "senyumla sket cik, baru cantik, masam je..."(ye, aku tau aku cantik, ko x bagitau pun aku dah lama tau...) ko tu yang patut sedar, orang gile pun x tergamak nak senyum bila jalan sorang2...kang x pepasal ada org kata aku mental (dah la aku bengang dengan makcik kedai tu, saja je nak pow duit aku lebih...dengkila tu, tanak bagi aku menabung)

ni baru sampai tengahhari... petang kang, tak tau la ape lagi yang nak cari gaduh ngan aku...

No comments:

Post a Comment