Followers

Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, January 18, 2011

diserbu

macam besela, aku diserbu peminat, aku kan femes...(lalala)...
aku pelik betul la, kaya giler orang malaysia ni eh... meh bagi zakat kat aku sket... fiuh...dari tadi aku asik bercakap...bercakap dan bercakap je...naik kering tekak aku...dah la bekalan air habis, sudah order, tapi sampai petang...aku sekarang ni order je, bayar x penah...ape nak buat, murah rezeki, bersyukur lah...
ok, bagi aku peluang untuk bertenang... nah, ini buktinya... kalau aku dah boleh hapdet blog ni maknanya aku sudah bertenang...

idong aku ni kekadang alert melampau, kekadang x de respon, tapi sejak 2 menjak ni kan, bau-bauan getah ni memang menjadi igauan... aku paham... penoreh getah memang tengah kaya sekarang, (antara faktor aku diserbu peminat ----->dasarrr!!!) bau getah sudah bertukar jadi wangi... tapi kot ye pon korang kaya sebab jual getah, x kan la bau duit pun dah bertukar jadi bau getah. Dah x pasal2 aku terlibat sama, kalah tau bau clinique aku bila dah lawan bau getah. Kang konpius lak laki aku, bila masa lak aku wat part time...

aku bukan dengki, kang ade lak yang kata aku dengki atau aku gedik. kalau boleh aku pun nk jugak kebun getah barang 10 20 ekar, ada x sesapa yang banyak kebun getah nak buat aku jadi anak angkat, sila angkat tangan, percayalah, pakcik dan makcik takkan menyesal ada anak angkat yang baik seperti saya (pingsan)

pic:credit to pesbuk

 
pembetulan: gaji penjawat awam iaitu saya (yang lain aku x tau) tidak setanding penoreh getah...
iskh....iskh...iskh....(aku rasa macam nak balik kampung sekarang)

nota kaki: ade jugak orang tak tau yang istilah motokar itu adalah kereta eh? iskh...iskh....iskh....kesian



No comments:

Post a Comment